Trajanje programa 225 sati.
Izvođenje programa redovitom nastavnom uz mogućnost online prijenosa u stvarnom vremenu.
Uvjet za upis u program je cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (završena srednja stručna ili školska sprema u trajanju od 4 godine).
Kompetencije koje se stječu završetkom programa:
1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. pratiti učinak oglašavanja
6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija